torsdag, november 23, 2006

Yeehaaaaaaa!!!

Droem om ridetur blant kaktusa og fjell = oppfylt!

Helga fikk gleden av aa ri paa Simon, og Ingrid fauk rundt paa ein Svidd Tortilla (hesten het El Tostado).

"jeg rider over prærien med ryggen full av bly / venstrearma skøyt de av og jeg kjenner jeg må spy / men jeg kan ikke spy på hesten min - den er min beste venn / den elsker meg - hei hei hei! ...stakkar trigger - tre sko har falt av og den fjerde er nedslitt - fælt å være hest og løpe barbeint over kaktusen."
- Knudsen og Ludvigsen

Hest e best, ingen protest!
Den som sei imot e en idiot!
Ska vi fortael dae resten?
Rompa te presten!















3 Comments:

Anonymous Anonym said...

vakkert!

14:19  
Blogger Ingrid said...

Ja, herr/fru/froeken/mister anonym, det var vakkert!

18:35  
Blogger K-A said...

hi, kor var det dokke va på ridetur? I guanajuato eller? Ska dit om 3 uker og kunne tenkt oss en ridetur!

15:38  

Legg inn en kommentar

<< Home