tirsdag, juli 25, 2006

The creative blue one

Jeg har gått til innkjøp av en nett liten mp3-spiller: en blå Creative Zen. Je! Nå rippes det musikk i full fart, sånn at jeg kan bruke den når jeg begynner min pendling mellom Lierne og Leksvik. Ja, riktig, ja. Jeg skal til Lierne i helga på besøk til mine yndlings Li-jenter! Og etterpå må jeg nesten begynne å øve på Spelet Om Lapskauskongen Leopål i Leksvika. Premiere 4. august, se nå bare her. Jeg skal steppe inn i rollen som Hildur Hærs. Jeg sykler visst rundt og leier ut hester. Trivelig blir det nok uansett!

4 Comments:

Blogger Therese said...

Ey Ing! grattis m blaa kreativ sak! Soeteste gudbarene i mainns minne :) Gi en suss fra mej! Go' pendling!

06:53  
Blogger Therese said...

Gudbarene?? Nu har ae virri fer my paa bar ailtsaa! BarneT!!!!!!

06:54  
Blogger Marit said...

Lapskausfestival og lapskauskonge. Det må nordtrøndere til for å få til det (sei æ bærre). Jeg skulle gjerne sett deg som Hildur Hærs!

13:27  
Blogger Ingrid said...

Hun heter visst Hilfrid forresten.. Var ikke helt inne i det da jeg skreiv (er vel fortsatt ikke helt det og blir det vel eppe heller:).

18:51  

Legg inn en kommentar

<< Home